שגרירות ארה"ב ובקשות ל ESTA

הסוכנות האחראית על ESTA

רבים נוטים או עשויים לחשוב כי יש קשר בין שגרירות ארצות הברית לבין המערכת האלקטרונית ESTA המנפיקה אישורי כניסה לארצות הברית עבור המדינות המשתתפות בתוכנית פטור מויזה.
חשוב להדגיש ולהבין כי שגרירות ארה"ב אינה מספקת שירותי הגשת בקשה לאישור ESTA. השגרירות אינה הגוף האחראי על נושא זה.
רשות המכס וביקורת הגבולות של ארה"ב CBP, המהווה חלק מהמשרד לביטחון פנים של ארה"ב, ארגון ממשלתי פדרלי, היא המפעילה ומנהלת את מערכת ESTA.

להלן הסבר קצר לגבי הגופים האמריקאים הממשלתיים:

מהו המשרד לביטחון פנים של ארה"ב (DHS) ?אחד מהארגונים של הממשל הפדרלי של ארה"ב שהוקם בנובמבר 2002 כדי להגן על ארה"ב מפני איומים כגון התקפות טרור ואסונות טבע.
מה תפקידה של רשות המכס וביקורת הגבולות של ארצות הברית (CBP) ?סוכנות הממשל הפדרלית הגדולה ביותר תחת סמכות השיפוט של המשרד לביטחון פנים (DHS).הרשות נועדה על מנת להילחם בטרור, בסחר בבני אדם ובהברחות סמים ולהגן על ארה"ב מפני פעילויות לא חוקיות או מסוכנות. בשל מעמדה כסוכנות הממשלתית המרכזית המנהלת את גבולות ארה"ב, מדובר בארגון מאסיבי המונה כ-52,000 עובדים אשר ממוקמים במתקנים הנמצאים בשדות תעופה, נמלים, מחסומי גבולות מיקומים נוספים לאורך גבולות ארה"ב. הרשות הוקמה בתגובה לאסון התאומים שארע ב-11 בספטמבר 2001, כחלק מאיחוד גורמים שונים העוסקים בפעילות משיקה (רשות המכס, משמר הגבול והיחידה להסגר צמחים ובעלי חיים) שחולקו בין משרד המשפטים, משרד החוץ, משרד החקלאות ומשרדי ממשלה אחרים.

תפקידי השגרירויות והקונסוליות של ארה"ב

שגרירויות וקונסוליות של ארה"ב אינן מספקות מידע אודת סטטוס בקשת ESTA ותפקידן הוא שונה, בין היתר לספק שירותים לאזרחי ארצות הברית בעולם, לשמור על קשריה עם מדינות אחרות וארגונים בינלאומיים. כמו כן, לקבל בקשות ולהנפיק ויזה לאזרחים בכל העולם המבקשים לבקר בארצות הברית.
אם יש לך שאלות כלשהן לגבי ויזות ולא לגבי ESTA, ניתן ליצור קשר עם שגרירות ארה"ב באזור מגוריך או איתנו במערכת ESTA CENTER באמצעות "צור קשר" בראש הדף.
שגרירות ארה״ב אינה זמינה ורלוונטית למענה על סטטוס בקשה לאחר הגשתה, סיבות לדחייה או כל פרט אחר הקשור לבקשת ה ESTA שלך.

בדיקת סטטוס

כדי לבדוק את סטטוס בקשת ה-ESTA , שהוגשה באמצעות מערכת ESTA CENTER יש לפנות למערכת באמצעות "האזור האישי" אליו ניתן להתחבר באמצעות כפתור "התחבר" בראש הדף ו/או ב"צור קשר" בראש הדף.
לחילופין במידה ופעלתם ישירות מול מערכת ESTA, יש לשלוח דוא"ל ל-CBP דרך אתר האינטרנט של הרשות או לפנות אל משרדי הרשות בטלפון.

פרטי התקשרות עם רשות המכס וביקורת הגבולות של ארה"ב (CBP)
טלפון: 1-877-227-5511
שעות פעילות: 8:30 עד 17:00 (אזור הזמן של החוף המזרחי)
טופס יצירת קשר (באנגלית בלבד) מרכז המידע של ה-CBP
תשובות לשאלות נפוצות לגבי ESTA זמינות באתר ה-CBP.
שירותי הגשת בקשת ה-ESTA שלנו מספקים תמיכה לאלו שאינם חשים בנוח להגיש בקשה המחשב בעצמם בשל רצון לקבל שירות מהיר יותר ולהיעזר בתמיכה מקצועית של אנשי מקצוע העובדים בתחום מעל 15 שנה.

לסיכום - סיוע של אנשי מקצוע עדיף מאשר הגשה עצמאית

הגשת בקשה להשתתפות בתוכנית פטור מויזה הינה משימה בהחלט אפשרית אך לעיתים מורכבת וארוכה, יש להגיש את הבקשה באופן מדויק ובהיר מאחר וכל טעות יכולה לגרור עיכוב, חוסר קבלת תגובה ואף סירוב לבקשה. יש מקור גדול לטעויות אנוש שיכול לקרות בהליך מילוי הבקשה. במצבים מסוימים, לאחר שגיאה כזו או אחרת, לא ניתן לשוב את הטופס, להיכנס לבקשה או להגיש בקשה חוזרת.
בחירה בשירות שלנו ב ESTA CENTER תספק לך נחת ושקט, שהרי הבקשה תוגש באופן המקצועי ביותר שיכול להיות והצוות שלנו יימצא פתרון לכל בעיה שעשוי להביא התהליך.
הצוות שלנו , שעוסק מעל 15 שנה בהגשת בקשות לפטור מויזה, יודע כיצד להתמודד עם הגשת הבקשה, בעיות במערכת ותהיות שעלולות לצוץ למבקש בקשה שאינו מכיר את הטופס והתחום על בוריו. כדי להבטיח את התוצאה המקסימלית במילוי הטופס וקבלת האישור, פנה אלינו עוד היום.

שימו לב